DET ÄR ÖVER!!!!!!!!

vi åkte till gamla stan med klassen, det va sjukt jobbit med tåg och allt.
sen när vi åkte hem på tåget så vart våra lärare duma i huvudet... men det är dom alltid :P
allafal desiree sa att vi inte skulle av tåget men maria sa att vi skulle det, och sen vart vi tillsagda för at vi inte lyssnade på maria det va bara halva klassen som gorde det och jag stanade där med dom andra och fick själning av maria för att jag lyssnade på desiree :/
anars va det vel helt okej, jag hanndlade jul klapar till moromor... men jag kunde inte vänta så efter skolan dråg jag till henne och gav det hon vart vel messt glad för att jag kom men asså ni fatar vel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0